Zoeken in deze blog
woensdag 31 juli 2013
afwijzing, afwijzing
Sinds kort werk ik op een beschermd wonen groep. Het is leuk om te doen en ik kan mijn ervaringen delen. Vanmorgen was ik bijna op mijn gemak zelfs. Ik was even ik, ongedwongen en vrolijk. Dus maakte ik een grapje met een van de mensen van de woonbegeleiding. Gekscherend zei ik dat ik haar wel streng vond. Gewoon een grapje, even plagen. Vanmiddag kreeg ik een mail. Zij vind dat dat niet kan waar bewoners bijzitten. Vanaf dat moment gaat zoiets een geheel eigen leven leiden. Ik was even mezelf en ik wordt onmiddellijk gestraft. Ik denk altijd in straf. Alles wat niet goed loopt is straf voor mijn verleden in het internaat. Het liefst zou ik nooit meer naar dat werk gaan. Voor haar is het nu af zei ze maar voor mij begint het pas. De drempel overwinnen. Voor mij is er iets stuk gegaan vandaag.
Abonneren op:
Posts (Atom)