Zoeken in deze blog

dinsdag 11 oktober 2011

symposium

Vandaag aan symposium "werken aan perspectief" meegewerkt in Vorden. Ik was uitgenodigd als ervaringsdeskundige en was 1 x als spreker en 1 x als meeprater in een panel ingepland. Het is toch altijd weer lastig als je een microfoon in je handen krijgt en 30 mensen je aankijken en alles roept dan ook "wegwezen Marcel".  Daarbij kwam nog dat tijdens onze presentatie het geluid plotseling  in oorverdovende tonen een geheel eigen leven ging leiden wat resulteerde in microfoon aan en dan weer zonder microfoon; "nee, hij doet het weer" ; oorverdovend lawaai; microfoon weer weg tot iemand een eigen mobiele microfoon met luidspreker plaatste en we gelukkig normaal en verstaanbaar verder konden. Na afloop positieve  reacties gehad op mijn verhaal wat natuurlijk goed doet! Na de pauze het spel "een steekje los"  gespeeld wat ik altijd zelf nog eens zelf wil aanschaffen maar de prijs van 35 euro schrikt af. Ik kijk dus tevreden terug op de dag en bedank de organisatie voor de kleine presentjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten